2011. május 18., szerda

Chicago ízlelj meg minket!

Jó pár hónapja annak, hogy szívemhez oly közel álló emberkék megkerestek egy aprócska kéréssel, hogy ha időm engedi (ami soha-sincs elég) készítsek egy Chicagói magyar baráti társaságnak aféle "nemzet imázs kampányának" logó vázlatokat. Hozzá is láttam és habár a megrendelők nagyon türelmesek voltak, mégis mindig úgy éreztem, hogy meg vagyok késve a feladattal. A sok sok vázlatból megosztok most veletek egy-néhányat.
Mivel a társaság 2009 ben már sikerre vitt egy gulyás fesztivált ebbe a magyar és székely ésszel felfoghatatlan giga méretű városban (akinek tetszik gigapoliszban), az első 3 vázlat erre próbált hasonlítani (már mint a gulyás fesztivál üst és magyar motívum kombinációjára):



Majd igyekeztem elszakadni ettől az  iránytól és a betűkkel játszottam egy kicsit (nem igazán sikerült), íme egy kis ízelítő:



  
És végül az utolsó három logó melyből a legelső vázlata elnyerte a tetszésüket...



Kíváncsi vagyok a véleményetekre... el tudjátok képzelni bár melyiket is egy minket népszerűsítő rendezvény logójaként, pólón, pecséten, plakáton, stb...?

10 megjegyzés:

  1. uhhhh, hat nagyon szepek lettek, nagyon jok lettek amelyekben a tancmotivum kerul eloterbe es nagyon jo otletnek tartom a kis harapdalos megizlelos logokat is. Az elejen amikor csak az elso harmast neztem abbol ketto igencsak zsufoltnak tunt, de itt a vere szepen letisztultak a dolgok es szerintem irto jol sikerultek. A legjobban nekem alulrol a masodik tetszik.
    A harapdalosnal szerintem erthetobb lett volna a poen ha a Hungary be vannak a kis harapasok:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, érdekes végignézni ahogyan a logót készítetted,nem kis munka volt gondolom, de a végére nagyszerű lett. Jól szemlélteti a magyar népviseletet,kúlturát, színeket, és szuper jó lett. Nekem, az utolsó vázlatból az első tetszik, hiszen párosan szép az élet....

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a nepviseletbe oltozott paros logonak a legtobb a mondanivaloja, a betusek nekem annyira nem jonnek be, esetleg a kozepso, mert abbol meg felfog az ember szeme par rajzot, aminek van mondanivaloja...

    VálaszTörlés
  4. Cucc tervek. MOndjuk, ahhoz, hogy szakmai velemenyt mondjunk egy logorol kellene latni a megbizast - briefinget, ami alapjan keszult. Mi volt a tervezett uzenet, celcsoport, rendezvenyek jellege. Igy a designrol csak laikuskent azt mondom kifejezetten tetszik...
    Mibel csinaltad? AI?

    VálaszTörlés
  5. Hú! Ezek nagyon jók. Egyébként én is azt választottam volna, amit ők.

    VálaszTörlés
  6. Első benyomás az volt ezek a tervek magyarosak de nem székelyesek, ahogy vittem lefele megnyugodtam mikor megláttam a táncosokat.Az inkább utal a székelyekre is.

    VálaszTörlés
  7. Az utolso harombol az elso ami nekem is tetszik, mert ez tukrozi inkabb a mi kulturank, vagyis a szekelyeket! Habar azok a piros paprikak inkabb a magyarorszagiakat szimbolizaljak!

    VálaszTörlés
  8. Nekem is a táncos tűnik a legjobbnak, de egyetértek Szilárddal, jobban lehetne értékelni, ha legalább az "üzennivalót" megadnád. Egyébként a táncos nagyon székelynek tűnik, nem tudom ez nem-e baj, végülis a székely és a magyar, az nem teljesen ugyanaz...

    VálaszTörlés
  9. Nekem a betűs játszadozásokból a középső tetszik a legjobban. Az utolsó három közül pedig egyértelműen a legelső! :) Nem lepődök meg, hogy erre esett a választásuk a megrendelőknek is. Gratulálok amúgy mindenikhez, nagyon ügyes vagy!;) A folyamatot, ahogy levezetted az indulástól a végeredményig, ezt különösen élveztem, jó látni ahogy kibontakozik egy dolog, érződik a gondolatmeneted végig... szuper!

    VálaszTörlés
  10. Te rettenetesen ügyes vagy.
    Az utolsó három közül szerintem a harmadikban van a legtöbb fantázia. Nem szokványos, viszont egy kicsit zsúfolt. Egy letisztított, leegyszerűsített formákkal játszadozva, szerintem még profibb lehetne. De a második verzió is nagyon jó.

    VálaszTörlés