2011. június 20., hétfő

Láthatatlan - Szünet - Kikapcsolás

Mi az összefüggés a címben  szereplő három szó között?
A válasz sokkal egyszerűbb mint gondolnátok... :D ... Láthatatlan voltam, vagy mondhatni kényszer szünetett tartottam, kikapcsolodásról sajnos szó sincs... De ez adta a következő bejegyzésemhez az ötletet... pár évvel ezelőtt készítettem egy lógót egy alternatív színi társulatnak... igazából egy frissen végzet rendező és egy dramaturg koprodukciójáról volt szó, kiknek feltett szándékuk volt, hogy a láthatatlan frissen végzett színiseknek rendezzenek, alkossanak, hogy lehetőséget teremtsenek egyféle referenciához... Így az akkori ötlet is kézen fekvő volt, be kell kapcsolni ezeket a frissen végzett színészeket... mivel mással mint egy bekapcsológombbal...

No nektek, hogy tetszik?

5 megjegyzés:

  1. "láthatatlan frissen végzett színiseknek rendezzenek" ez olyan koncepcio mint a Mas Radio studioja, a kommunikacios hallgatoknak a Mutfon:)

    VálaszTörlés
  2. Nos Szilárd, igazad lehet... így átgondolva, pontosan olyan koncepció...

    VálaszTörlés
  3. Jo 5let volt a bekapcsolo gomb.Nekem az elso logo tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  4. Nagggyon jók csak azt nem tudtam eldönteni, hogy a komoly fekete vagy a lelki , szakmai tisztaságot sugárzó fehér mellett döntsek.
    Ők melyiket választották?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes!!! Nekem a fekete alapon lévő logók tetszenek, mintha látványosabb lenne.

    VálaszTörlés