2011. május 6., péntek

Egy kis véleményezés ...

Egy nagyon régi barátom, érkezett haza Dániából, mindig úgy ismertem aki él-hal a természetért... Most úgy tűnik megtalálta helyét a nagyvilágban, egy természetjáró melóval próbálkozik, madarász csoportokat vezetne a Duna Deltába... Igazán testhez álló meló... Hogy is kerülök én a képbe? A vállalkozás még új a román piacon és szerette volna ha elmondom, mi a véleményem egy a cégbarátja által (természet festő, grafikus) készített logó vázlatról. Mivel én nehezen írom le gondolataimat és a személyes találkozásra sincs mód a közel jövőben, ezért a véleményem (hogy mit hova tennék, hogyan lenne "szakmailag" jobb) megírása helyett én is készítettem két vázlatot. Szóval a feladat egyértelmű, a legelső logó vázlatból, hogyan hoznátok ki a legtöbbet. De azzal is beérem, ha véleményezitek mindhármat...

10 megjegyzés:

  1. nekem a második, középső variáns tetszik jobban mint a többi, megjegyzésem anyi, hogy háttérben a napkorongnak más színárnyalatot választanék - pl. narancssárgát, hogy a madártól különüljön el (szempillantásra villanjon be a tartalom, s ne csak egy sárga folt). Mind a 3 verzió jó amúgy, csak a kontraszton és az elkülönült színeken pedálozok, hogy lehessen belőle szitázni vagy komplexebb arculatot készíteni. Grat, és sok Sikert!

    VálaszTörlés
  2. Első ránézésre nekem a hal hiányozik a madár csőréből:)). De az már nem állatvédelem.Komolyra fordítva a szót:
    A világoskék hátteret meghagynám mindenképp.

    VálaszTörlés
  3. A legelső vázlatnál a pelikán szerintem lehetne kisebb és a háttérben nekem tetszene a táj vagy esetleg egy tavi rózsát is be lehetne illeszteni valahova :)

    VálaszTörlés
  4. ... sztem is a hal mehetne a pelikan szajaba, mert azzal nincs semmi az allatvedelemmel kapcsolatban, a pelikan halat eszik... termeszetbeni korforgas :)( sztem)

    VálaszTörlés
  5. :) hogy ti milyenek vagytok... szándékosan nem próbáltam semmit hozzá tenni, mert nem is voltam megkérve rá :) az egyetlen ok amiért a az első változat (amit véleményezésre kaptam) mellé született még másik kettő is csak az hogy nem tudtam leírni... a véleményem róla...

    VálaszTörlés
  6. a kozepso szerintem nagyon korrekt, a legalso viszont szemely szerint nekem nem tetszik abban nekem tul sok a sarga. Ertem een, hogy csak velemenyre van szukseg de ha valami ilyen formaba alakitanatok szerintem dunadeltasabb lenne a dolog. http://imageshack.us/photo/my-images/827/delta2j.jpg/

    VálaszTörlés
  7. Zsolt igazan eredeti, és használható kis apró módosításokat eszközöltél a második logón... legközelebb is számítok a véleményetekre...

    VálaszTörlés
  8. Nekem a második tetszik, szerintem minden benne van.

    VálaszTörlés
  9. 2. és a Zsolt módosításaival teljesen jó!!!

    VálaszTörlés
  10. Ezek közül egyértelműen a középső a legjobb. A napban, a taréjformájú motívum túl sok.

    VálaszTörlés