2011. május 6., péntek

Régi bánat...

Lehet többen olvastatók vagy hallótátók "Udrea" elhíresült Románia turisztikai logójáról. És most hogy a Perla Harghitei címkéin is ott virít a botrányos logó, nehéz megfeledkeznem róla... (akinek hiányzik az előzmény itt találhat részleteket: http://www.brandrops.com/csepp/marka/fedezd-fel-a-karpatok-kertjet-romania-uj-turszitikai-brandje/)

Nekem speciel a régi sokkal jobban tetszett... és nem egy stock grafikából készült... kíváncsi vagyok nektek melyik jön be jobban?


  De ne csak kritizáljak, meg szeretném osztani veletek néhány ország turisztikai logóját, amik vagy nagyon profik grafikailag és azért fogtak meg vagy mert nagyon vissza adja(ák) azt amit arról az adott országról tudok/képzelek...  Imádom Ausztrália, a Bahamák,  és Bulgária logóját... És nektek melyik jön be és miért?

8 megjegyzés:

  1. Draga orszegunk turisztiaki logoja nekem is a regi jon be inkabb. Egyertelmuen tukrozi a foldrajzi adottsagokat, hegyek, tenger, napsutes :-)) es termeszetesen a lobogo szineit..
    Az uj nem sokat mond...

    VálaszTörlés
  2. Ja es a logok kozul nekem Gorogorszag, Hollandia,Horvatorzsag, meg Bulgaria ami tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Sri Lanka, Izrael,New Zealand, Peru jön be.A Románia logója második szerintem sokkal letisztultabb és komolyabb mint az első.

    VálaszTörlés
  4. De jo otlet, nekem eddig eszembe sem jutott ezzel foglalkozni ... jo dolog ez a blogolas :)
    Ausztralia a kedvencem es sztem is a regi logo egyertelmuen jobb Romanianak....

    VálaszTörlés
  5. Románia első logója jobban kifejezi a földrajzi adottságokat,itt értem a tenger, napsűtés,és az M betűben a hegyek szemléltetését.Igazából egyik sem tetszik.A második logó, mint (turisztikát hívatott szemléltetni), tetszik a zöld szín, nyugtató, és kikapcsolódást sugall egy utazónak, inkább tetszik. Én a kettőt összemikszelném.Viszont a második logó nem elég kifejező, hiányzik valami belőle.A többi logóból tetszik az ausztráliai, és a görög.

    VálaszTörlés
  6. Ausztrália telitalálat!

    VálaszTörlés
  7. Nekem a logók közül Bahama és AUSZTRÁLIA tetszik a legjobban. Egyetértek Emőkével, Ausztrália teli találat!!! Ahogy ránéztem a logókra egyből kitűnt nekem a többi közül. Lehet elfogult is vagyok, ugyanis imádom azt az országot, élnek ott rokonaim is, sokat mesélnek, fotókat küldenek. Álom hely az egyszer biztos! Remélem életemben egyszer eljuthatok oda...

    VálaszTörlés
  8. A görög, a jón, vagy mi a szösz oszlopfőjével olyan igazi görögös. A spanyol sem rossz, olyan bohókás. Az Ecuador is tetszik, habár nem biztos, hogy a halacskás minta mellé ezt a betűtípust választottam volna. Szép, grafikus élményt nyújt a tasmán logó is, habár lehet, hogy valamivel színesebb jobban felkeltené a figyelmet.

    VálaszTörlés